مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-03ورزشي

موفقیت های ادامه دار و فصل تحولِ کشتی لرستان


با توجه به موفقیت های امسال، می توان گفت فصل تحول کشتی این استان از راه رسیده است.

- ایسنا/لرستان رییس هیأت کشتی لرستان می گوید: با توجه به موفقیت های امسال، می توان گفت فصل تحول کشتی این استان از راه رسیده است.

فرید بهرامی اظهار کرد: پیروزی علی رضا سرلک در انتخابی درون اردویی و کسب دوبنده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را به تمامی مردم شریف لرستان و به ویژه الیگودرزی های خونگرم تبریک می گویم و امیدوارم سرلک با کسب مدال جهانی شادی را به جامعه کشتی و ورزش استان هدیه دهد.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته لرستان نماینده ای در مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان نداشت و آخرین لرستانی که پیش از علی رضا سرلک تجربه حضور در میدان جهانی را داشت، پیمان یاراحمدی در مسابقات جهانی 2017 پاریس بود که علی رغم تمامی شایستگی ها دستش از مدال جهانی خالی ماند و بنده امیدوارم سرلک کار ناتمامِ یاراحمدی را تمام کند و بتواند در فصلِ تحول کشتی لرستان، خوش رنگ ترین مدال جهانی را به نام خود ضرب کند تا شایستگی هایش را به عرصه نمایش بگذارد.

بهرامی یادآور شد: کسب مدال های نقره و برنز سرلک و قیاسی در مسابقات قهرمانی آسیا و به دنبال آن المپیکی شدن مرتضی قیاسی، اعزام محمدرضا شاکری و ابوالفضل یاراحمدی به مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های ادامه دار و فصل تحولِ کشتی لرستان

موفقیت های ادامه دار و فصل تحولِ کشتی لرستان