مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-03سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت حسن فیروزآبادی


رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی، درگذشت سرلشکر حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم سردار عالی قدر و مجاهد سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دعوت حقّ را لبیک گفته و به جمع یاران شهیدش پیوسته است.

بدون تردید، خدمات ماندگار و زحماتِ بی دریغ آن برادرِ گران قدر در راه صیانت از حریم مقدّس سرزمینِ اسلامی و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسئولیت های مهم طی چهار دهه اخیر از جمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس 27 سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، بر حسنات کارنامه درخشانِ ایشان خواهد افزود.

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مقتدر تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی طلب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت حسن فیروزآبادی

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت حسن فیروزآبادی