مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-03سياسي

اقتصاد دریا و گردشگری باید فعال شود/اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله دکتر با فرهنگ دینی ویژگی هایی دارد، موضوع مهم در نظام مدیریتی این است که نگاه به مردم خاص باشد امروز در نظام مدیریتی می گویند مشتری مداری یعنی حق با مشتری است این نهایت توجه به مشتری نیست  باید مردم را دوست داشت.

رییسی خطاب به مدیران ادامه داد: قبل از اینکه به بازرسی های بیرونی توجه داشته باشید به نظارت و بازرسی های درونی توجه کنید هرچند وظیفه داریم از سازمان های اداری دولت صیانت کنیم.

وی گفت: امروز نیازمند توسعه یافتگی و آمایش سرزمین هستیم توسعه یافتگی باید بر اساسی امایش سرزمین پیش رود.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت مرز در این استان نیز گفت:  مرز فرصت است باید از مرزها به عنوان فرصت استفاده کنیم تا موجب تعامل شود، باید برای داد و ستد مرزی ارتباط تعریف کنیم، راه مرز باز باشد کسی کوله بری نمی کند داد ستد باید قانونمند صورت گیرد اگر کسی از راه قانونی تخلف کرد باید برخورد شود.

وی گفت: این داد و ستد می تواند به معیشت مردم منطقه هر دو کشور کمک کند و این تبادلات از همان قدیم بوده است و فقط باید مبادلات را سامان دهی کرد و آقای استاندار و فرماندار سریعا نسبت به سامان دهی وضعیت بازارچه ها و مبادلات مرزی اقدام کنند تا این کار در حمایت کامل قرار گیرد و فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دریا و گردشگری باید فعال شود/اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است

اقتصاد دریا و گردشگری باید فعال شود/اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است