مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 17:102021-09-03اجتماعي

دمای هوای البرز کاهش می یابد


کاهش دما و وزش بادهای نسبتاً شدید و ساعتی و همچنین افزایش آلاینده ها پیش بینی می شود.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: کاهش دما و وزش بادهای نسبتاً شدید و ساعتی و همچنین افزایش آلاینده ها پیش بینی می شود.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی مانند روزهای گذشته جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی حکم فرماست.

وی بیان کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار و همراهی آن با افزایش گرادیان فشار سطح زمین خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: رهاورد این سامانه برای استان با توجه به جهت وزش بادهای سطوح پایانی جو و آورد غبار به منطقه تنها کاهش دما و وزش بادهای نسبتاً شدید و ساعتی و همچنین افزایش آلاینده هاست به طوری که کیفیت هوا گاهی در سطح ناسالم برای گروهای حساس قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و غبار و کاهش دما بوده و هوا در بعضی ساعات برای گروه های حساس ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 37 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 16 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 10 متر بر ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای البرز کاهش می یابد

دمای هوای البرز کاهش می یابد