مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-03سياسي

چه کسانی از تعویق انتخابات سندیکای بیمه گران سود می برند؟


دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران برای برگزاری انتخابات دبیرکلی در موقع مقرر تاکید دارد که این قانونگرایی و احترام به مقررات، آتش خشم برخی محافل بیمه ای را فروزان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، سوال اصلی این است که چه کسانی از تعویق انتخابات سندیکای بیمه گران ایران، سود می برند که در چند هفته اخیر قصد داشتند در روند انتخابات، دخالت کنند.

آنچه مسلم است انتخاب مردی از بدنه صنعت بیمه که تحصیلات مرتبط و سابقه یک دوره ریاست کلی بیمه مرکزی را در کارنامه خود دارد برای صنعت بیمه یک نعمت بزرگ به شمار می رفت که ثمرات آن را می توان در ارتقای چشمگیر جایگاه این مجموعه صنفی به تماشا نشست.

سندیکای بیمه گران در دو سال گذشته در اتاق شیشه ای نشست و در گام نخست تمامی ظرفیت های فراموش شده را فعال کرد و بخشی از وظایف نظارتی نهاد ناظر را هم بر عهده گرفت.

قدرت چانه زنی سیاسی و اقتصادی دبیرکل از سویی و تعامل سازنده با بیمه مرکزی از سوی دیگر این نهاد صنفی را به یک مجموعه رشک برانگیز برای چشم انتظاران مدیریت مبدل کرد.

بازیابی جایگاه حرفه ای سندیکا، ایجاد فضای تعامل بین مدیران عامل صنعت بیمه، تشکیل کارگروه های تخصصی کارآمد، تعادل در شکل گیری کنسرسیوم ها، مذاکره سازنده با نهادهای ذیربط، تلاش گسترده برای فرهنگسازی بیمه ای، زمینه سازی برای تعاملات بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی از تعویق انتخابات سندیکای بیمه گران سود می برند؟

چه کسانی از تعویق انتخابات سندیکای بیمه گران سود می برند؟