مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 18:352021-09-03سياسي

هدف سند ملی مسجد، رفع مشکلات ساختاری نیست بلکه ارتقای شبکه امامت است


نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در تدوین سند ملی مسجد گفت: برخی از مشکلات مساجد ساختاری است و سند ملی مسجد مدعی رفع ایرادات ساختاری داخل مساجد نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، چهارمین جلسه نقد سند ملی مسجد با حضور کارشناسان اندیشکده ذکر دانشگاه امام صادق(ع) آن را تکمیل کرد.

وی بیان کرد: حجم مشکلات جامعه به قدری گسترده شده است که بسیاری از مسئولان هم به این نتیجه رسیده اند که با سازوکارهای بوروکراتیک حل مشکلات ممکن نیست بلکه باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد و امیدواریم در سطح کلان مدیریت مساجد نیز بتوانیم از این ظرفیت بهره ببریم.

وی افزود: برخی از مشکلات مساجد ساختاری است و سند ملی مسجد مدعی رفع ایرادات ساختاری داخل مساجد نیست، با این حال توان افزایی امامان مساجد و تبدیل شدن آن ها به امام محله هدف این سند است.

  سند ملی مسجد؛ یک نظام حکمرانی برای مساجد در ادامه این جلسه وحید یاوری عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، بر هماهنگی بخش های مختلف فرهنگی تأکید و بیان کرد: باید اجرای سند ملی مسجد با سایر ابعاد نقشه مهندسی فرهنگی کشور هماهنگ ­سازی و یکپارچه­ سازی شود و این امر باید در سند لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف سند ملی مسجد، رفع مشکلات ساختاری نیست بلکه ارتقای شبکه امامت است

هدف سند ملی مسجد، رفع مشکلات ساختاری نیست بلکه ارتقای شبکه امامت است