مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 19:452021-09-03اقتصادي

جزییات فرمان های «آقای وزیر» در مسیر حمل ونقل


رستم قاسمی از زمانی که به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شده است، برنامه هایی از پهن کردن فرش قرمز برای ایرانیان مقیم کشورهای خارجی، دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخش خصوصی و روش های تامین منابعی مانند تهاتر با نفت را برای اجرای مگاپروژه های حمل .

- رستم قاسمی از زمانی که به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شده است، برنامه هایی از پهن کردن فرش قرمز برای ایرانیان مقیم کشورهای خارجی، دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخش خصوصی و روش های تامین منابعی مانند تهاتر با نفت را برای اجرای مگاپروژه های حمل و نقل اعلام و حالا 10 فرمان را به عنوان اقدامات راهبردی وزارت راه و شهرسازی صادر کرده که تعدادی از آن ها به حوزه حمل و نقل بر می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم قاسمی در طول 10 روز گذشته به عنوان وزیر راه و شهرسازی، حرف ها و برنامه هایی را برای توسعه و رشد در حوزه کاری اش اعلام کرد که در صورت تحقق وعده هایش گام بزرگی در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت سیزدهم برداشته است.

پس از این مصاحبه ها و اظهارنظرها از سوی رستم قاسمی، 10 فرمان از سوی او به عنوان برنامه ها و اقدامات راهبردی وزارت راه و شهرسازی منتشر شده که از راه اندازی بانک زمین و نهضت ملی مسکن آغاز و به ارتقاء بهره وری و مدیریت منابع ختم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فرمان های «آقای وزیر» در مسیر حمل ونقل

جزییات فرمان های «آقای وزیر» در مسیر حمل ونقل