مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 00:152021-09-03بين الملل

آماده پاسخ به پرتاپ احتمالی موشک از سوی کره شمالی هستیم


فرمانده بلند پایه ارتش آمریکا در سخنانی اعلام کرد که این کشور آماده پاسخ به هرگونه پرتاب موشک کره شمالی است.

- به نقل از یونهاپ، گلن ون هرک ، فرمانده دفاع هوایی، فضایی و نیروهای شمالی آمریکا در نشست خبری وزارت دفاع به احتمال پرتاب موشک از سوی کره شمالی واکنش نشان داد.

این فرمانده آمریکایی درباره پرتاب احتمالی موشک توسط کره شمالی گفت: در صورت تصمیم کره شمالی برای انجام چنین تحریکی، آمریکا آماده پاسخ به هرگونه پرتاب موشک از سوی کره شمالی است، چون ما به توانایی های خود اطمینان داریم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش آمریکا در ادامه همچنین تأکید کرد که فرماندهی شمالی ایالات متحده و فرماندهی دفاع هوایی و فضایی آمریکای شمالی این آمادگی را دارند که قابلیت های عملیاتی خود را نشان دهند.

پیشتر منابع غربی گفته بودند که براساس تصاویر ماهواره ای، نیروهای نظامی کره شمالی برای برگزاری احتمالی یک رژه بزرگ آماده می شوند.

به گفته رویترز، تاریخ برگزاری این برنامه مشخص نیست ولی کره شمالی در رژه های نظامی اخیر خود، از جنگ افزارهای سنگین از جمله موشک های بالستیک بزرگ رونمایی کرده است.

همچنین برنامه 38 کره شمالی که در آمریکا مستقر است، اعلام کرده که آمادگی برای چنین رژه های نظامی معمولاً یک یا دو ماه زمان می برد، و با توجه به اینکه در حال حاضر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده پاسخ به پرتاپ احتمالی موشک از سوی کره شمالی هستیم

آماده پاسخ به پرتاپ احتمالی موشک از سوی کره شمالی هستیم