مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 01:452021-09-03سياسي

دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیاء شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس خواستار احیای دفتر اطلاع رسانی گردشگری در ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب (ره) شیراز شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس خواستار احیای دفتر اطلاع رسانی گردشگری در ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب (ره) شیراز شد.

هادی شه دوست شیرازی در نشستی با حضور مدیرکل فرودگاه های استان به بررسی راهکارهای همکاری بیشتر و رفع مشکلات دو حوزه پرداخت.

و به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فارس، شه دوست افزود: در سال های اخیر با تحول اساسی در صنعت حمل ونقل پیشرفت شگرفی در صنعت گردشگری به وجود آمده و این امر مستلزم توجه نظام مند به ابعاد مختلف فنی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در استفاده از جاذبه های گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: به دنبال تعاملی سه جانبه با فرودگاه و شهرداری هستیم تا مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه را حل کنیم.

شه دوست شیرازی عنوان کرد: آموزشگاه های تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس آماده آموزش و ارائه خدمات به رانندگان تاکسی فرودگاه است و باید با آموزش صحیح تخصصی، خدمت رسانی به گردشگران را هدفمندتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیاء شود

دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیاء شود