مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-03ورزشي

ملی پوشان جوان هندبال ایران در کرمانشاه اردو می زنند


به گفته رییس هیات هندبال استان کرمانشاه اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران طی روزهای 14 تا 21 شهریور به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات هندبال استان کرمانشاه اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران طی روزهای 14 تا 21 شهریور به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

ایرج یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی کرمانشاه برای برگزاری اولین اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران، اظهارکرد: 28 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت شده اند که نام سه کرمانشاه نیز در میان آنها دیده می شود.

وی افزود: علی شیرزادی، محمد کیانیان و کسری جوانبخت سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که به همراه دیگر ملی پوشان زیرنظر سرگیی نیکولینکو سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران در این اردوی یک هفته ای حضور دارند.

رییس هیات هندبال استان در ادامه در خصوص میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این اردو هم گفت: از آنجایی که کرمانشاه یکی از چهار آکادمی هندبال در کشور است، میزبانی اردوها و برگزاری مسابقات مختلف را از این پس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حضور مربی خارجی تیم ملی این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا با موافقت فدراسیون بتوانیم یک دوره کلاس آموزشی را برای مربیانمان در کرمانشاه با حضور این مربی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان جوان هندبال ایران در کرمانشاه اردو می زنند

ملی پوشان جوان هندبال ایران در کرمانشاه اردو می زنند