مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-03فرهنگي

خبرهایی از دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک/ پیشنهادهایی برای دولت


رییس هیأت مدیره انجمن هنرمندان سفالگر ایران معتقد است اختصاص بودجه کافی و عدم دخالت در شیوه برگزاری دوسالانه های تخصصی هنری از جمله مهمترین نکاتی است که باید در دولت جدید مدنظر قرار گیرد.

- بهزاد اژدری رییس هیأت مدیره انجمن هنرمندان سفالگر ایران درباره برنامه های این انجمن در شش ماهه دوم سال 1400 به مواجه هستند، بیان کرد: در مورد بیمه هنرمندان سفالگر باید بگویم آنهایی که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، بیمه هستند و از امکانات استفاده می کنند.

همه انجمن های تجسمی از وضعیت بودجه ای خوبی برخوردار نیستند و پولی ندارند که بخواهند به اعضایشان بدهند و البته این وظیفه را نیز ندارند بلکه نهادهای بالادستی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و صندوق اعتباری هنر در این زمینه باید به انجمن هنرمندان سفالگر کمک کنند که البته تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

اژدری درباره دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران و برنامه های آن گفت: امسال طرح اولیه دوسالانه دوازدهم را به مرکز هنرهای تجسمی ارائه خواهیم داد و بعد از گذراندن مراحل اداری، در مورد چگونگی کیفیت آن، سیاستگذاری و دیگر ارکانش و همچنین محل برگزاری، باید مورد ارزیابی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک/ پیشنهادهایی برای دولت

خبرهایی از دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک/ پیشنهادهایی برای دولت