مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-03اجتماعي

واکسیناسیون فرهنگیان در اصفهان اختیاری است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان از اختیاری بودن تزریق واکسن برای فرهنگیان خبر داد و گفت: اگر مدیر مدرسه ای اصرار به تزریق واکسن دارد بر حسب وظیفه است.

- ، در خصوص تزریق دوز دوم واکسن فرهنگیان اظهار داشت: تزریق دوز دوم واکسن فرهنگیان از دوشنبه هفته گذشته در استان اصفهان آغاز شده و در حال انجام است و امیدوارم تا نهایتاً پایان هفته جاری یا اواسط هفته آینده به طور کامل تزریق شود.

وی با اشاره به تزریق 53 هزار دوز واکسن به فرهنگیان برای مرحله اول افزود: این تعداد معادل 75 درصد کل تعداد فرهنگیان است، 25 درصد مابقی معمولاً افرادی بودند که در پایگاه های بیرون واکسن گرفته بودند یا مواجهه با بیماران داشتند که باعث شده نتوانند در وضعیت فعلی واکسن خود را تزریق کنند.

شروع واکسیناسیون از دوشنبه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان در خصوص تأمین واکسن در روزهای جاری تصریح کرد: از روز سه شنبه که در استان برای تأمین واکسن مشکلاتی به وجود آمد مراکز تعطیل شده تا واکسن به تعداد کافی برسد و در این هفته در روزهای دوشنبه و صبح سه شنبه اقدام به تزریق واکسن برای فرهنگیان کردیم.

وی ادامه داد: واکسن یک موضوع ملی است و مسئله ای نیست که بتوانیم در استان برای آن تصمیم بگیریم، اگر واکسن برسد ما تمام تلاش خود را می کنیم که سریعاً تزری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون فرهنگیان در اصفهان اختیاری است

واکسیناسیون فرهنگیان در اصفهان اختیاری است