مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-04ورزشي

بچه ملاشیه؛ از حاشیه تا متن


روزی که خبر مدال طلای هاشمیه اعلام شد، همه دختران و پسران ملاشیه عکس و خبر قهرمانی اش را به عنوان استوری اینستاگرام خود قرار دادند.

- هاشمیه متقیان معاوی، قهرمان پرتاب نیزه ایران در پارالمپیک توکیو در میان استقبال پرشور اهوازی ها به ویژه ساکنان محله ملاشیه به خانه بازگشت.

همشهری نوشت: أهلا، أهلا، أهلا بیک، شعب الاهواز إیحیک اهوازی ها با این شعار به استقبال بانوی طلایی پارالمپیک رفتند: دختر اهواز، مردم اهواز به تو خوشامد می گویند .

حوالی ظهر جمعه (12 شهریور) هاشمیه متقیان معاوی از قهرمانان این دوره مسابقات پارالمپیک توکیو در میان استقبال پرشور هوادارانش وارد فرودگاه اهواز شد.

او تنها بانوی کاروان دوومیدانی ایران بود که نهم شهریور در هشتمین روز پارالمپیک توکیو موفق شد نخستین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته را به دست آورد.

او در کلاس ادغامی F55 و F56 برای گرفتن مدال طلای پرتاب نیزه توانست 9 رقیب را پشت سربگذارد و با پرتاب 24 متر و50 سانتی متر، رکورد جهانی را نیز بشکند.

تماشای مسابقه در خانه پدری پدر بانوی طلایی می گوید: هاشمیه در منطقه محروم ملاشیه که هیچ امکاناتی نداشت، رشد و برای هدفش تلاش کرد.

در این راه همه خانواده نیز تشویقش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه ملاشیه؛ از حاشیه تا متن

بچه ملاشیه؛ از حاشیه تا متن