مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-04سياسي

بیشترین نارضایتی مردم از نیروهای غیرکارشناسی شهرداری خرمدره است


نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم دره گفت: نیروهای غیرکارشناسی که وارد مجموعه شهرداری شده اند، از مهم ترین دلایل نارضایتی مردم از شهرداری خرمدره به شمار می روند.

- ایسنا/زنجان نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم دره گفت: نیروهای غیرکارشناسی که وارد مجموعه شهرداری شده اند، از مهم ترین دلایل نارضایتی مردم از شهرداری خرمدره به شمار می روند.

سیده فریبا شرفی صبح امروز (13 شهریورماه) در جلسه هم اندیشی شورای اسلامی شهر خرم دره، با اشاره به اینکه خاکی بودن معابر برخی از خیابان ها یکی از دغدغه های اصلی شهروندان خرم دره ای است، تصریح کرد: با توجه به منابع مالی محدود شهرداری خرم دره باید در خصوص وضعیت کارخانه آسفالت شهرستان و سهام شهرداری خرم دره در این کارخانه تدابیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر به جهت بروز ترافیک شهری که این روزها نمود بیشتری دارد، یکی دیگر از نیازهای اساسی خرم دره است، عنوان کرد: امیدواریم طی این چهار سال و در برنامه ریزی هایی که سالانه انجام می شود، با توجه به تامین منابع مالی شهرداری، این مهم نیز محقق شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم دره، با بیان اینکه ساختار شهرداری در بحث استانداردها در هر سه گروه نیازمند بازنگری است، اظهار کرد: استانداردهای ساختاری اعم از تجهیزات، منابع، نیروی انسانی و یا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین نارضایتی مردم از نیروهای غیرکارشناسی شهرداری خرمدره است

بیشترین نارضایتی مردم از نیروهای غیرکارشناسی شهرداری خرمدره است