مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-04سياسي

لاجوردی: سلطه فرهنگی جهان معاصر به دنبال تحمیل نسخه غربی به ملتها است


عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نسخه سلطه فرهنگی جهان معاصر سعی دارد تا نسخ غربی را به لطایف الحیل به خورد ملت ها دهد و فرهنگ های مخالف با آن را با رضایت و تلاش افرادِ همان جامعه تضعیف کند.

- زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مردمی و دوری از اشرافی گری، عدالت ورزی و فسادستیزی، جوان گرایی و جوان سازی بدنه دولت  را از جمله سرفصل های مهم برای حرکت  تحول آفرین و بازسازی انقلابی برشمردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معظم له با معرفی فرهنگ به عنوان زیربنای واقعی امور، به مسئله فرهنگ و رسانه به عنوان یکی از اولویت های اساسی کشور اشاره نموده و ساختار فرهنگی کشور را نیازمند یک حرکت خردمندانه و بازسازی انقلابی برخاسته از اندیشه و حکمت دانستند.

ایشان، در بخش مهمی از سخنان خود ضمن تجویز شکوفاسازی ابزارهای فرهنگی از قبیل سینما، هنر، رسانه های صوتی و تصویری، کتاب و مطبوعات و امثال آن، استفاده و حمایت هوشمند از جوانان فعال و خلاق را وظیفه دولت و بخش های فرهنگی برشمردند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای قابل توجه سخنان رهبری در مسئله فرهنگ، تأکید ایشان نه فقط بر مقابله بلکه بر مبارزه بدون تعارف با فساد اخلاقی و فساد فرهنگی بود و راه اصلی در مقابله با جنگ نرم دشمن را ترکیب دو مؤلفه حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاجوردی: سلطه فرهنگی جهان معاصر به دنبال تحمیل نسخه غربی به ملتها است

لاجوردی: سلطه فرهنگی جهان معاصر به دنبال تحمیل نسخه غربی به ملتها است