مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-04پزشكي

بستری 17 زن باردار مبتلا به کرونا در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مادران باردار در ایام سخت کرونایی بیشتر در معرض خطر هستند و باید هر چه سریعتر واکسینه شوند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مادران باردار در ایام سخت کرونایی بیشتر در معرض خطر هستند و باید هر چه سریعتر واکسینه شوند.

شهرام حبیب زاده 13 شهریور در جلسه هماهنگی واکسیناسیون در اردبیل اظهار کرد: واکسیناسیون زنان باردار به عنوان اولویت اصلی در مراکز واکسیناسیون در حال انجام است و ما امیدواریم زنان باردار با گذراندن 12 هفته بارداری برای واکسیناسیون به مراکز تجمیعی و غیرتجمیعی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مراقبین سلامت زنان بارداری که سن بالای 35 سال داشته و دارای بیماری زمینه ای به ویژه دیابت و یا چاقی هستند باید هر چه سریعتر برای واکسیناسیون مراجعه کنند تا خطر ابتلا به کرونا در این جمعیت کاهش پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه هم اکنون 17 زن باردار در استان به دلیل کرونا بستری هستند، گفت: حال عمومی دو زن باردار مناسب نیست و در آی.

سی.

یو تحت مراقبت ویژه است.

حبیب زاده در مورد آمار فوتی زنان باردار در سال جاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون چهار زن باردار به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و نباید به این بی احتیاطی ها ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 17 زن باردار مبتلا به کرونا در اردبیل

بستری 17 زن باردار مبتلا به کرونا در اردبیل