مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-04اجتماعي

آیا جنگل های فتاتو به عنوان آثار هیرکانی ثبت ملی شده اند؟


جنگل های فتاتو پس از تکمیل پرونده ثبتی و دفاع در وزارتخانه متبوع با حضور اعضا حاضر در جلسه از جمله نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها، - ایسنا/گیلان معاون میراث فرهنگی گیلان گفت: جنگل های فتاتو پس از تکمیل پرونده ثبتی و دفاع در وزارتخانه متبوع با حضور اعضا حاضر در جلسه از جمله نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در تاریخ 99/1/9  به شماره 759 به عنوان اثر طبیعی ملی به ثبت رسید.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا جنگل های فتاتو به عنوان آثار هیرکانی فرآیند ثبت ملی را طی کرده اند؟ اظهار کرد: جنگل های فتاتو به عنوان آثار هیرکانی ثبت ملی شده اند؛ این آثار پس از تکمیل پرونده ثبتی و دفاع در وزارتخانه متبوع با حضور اعضا حاضر در جلسه از جمله نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در تاریخ 99/1/9 به شماره 759 به عنوان اثر طبیعی ملی به ثبت رسید.

معاون میراث فرهنگی گیلان در خصوص نقش میراث فرهنگی در حفاظت از جنگل های هیرکانی پس از ثبت ملی افزود: در اجرای تبصره ماده دو قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور مصوب دی ماه 1382 و آیین نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مردادماه 1384 به شماره 26975/ت 32915 ه هیات محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جنگل های فتاتو به عنوان آثار هیرکانی ثبت ملی شده اند؟

آیا جنگل های فتاتو به عنوان آثار هیرکانی ثبت ملی شده اند؟