مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-04سياسي

وزیر میراث فرهنگی، از نفوذ خود برای نجات گردشگری استفاده کند


رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: وزیر میراث فرهنگی فرد بانفوذی است و امیدواریم از این توان خود برای نجات صنعت ورشکسته گردشگری استفاده کند.

- ایسنا/همدان رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: وزیر میراث فرهنگی فرد بانفوذی است و امیدواریم از این توان خود برای نجات صنعت ورشکسته گردشگری استفاده کند.

علی مرادی پور در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: وزیر میراث فرهنگی می تواند از نفوذ خود در بر کرسی نشاندن صحبت های کارشناسی گردشگری مؤثر باشد و امیدواریم از توان و ارتباطات خود در این حوزه استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی فرابخشی است، افزود: وزارتخانه میراث فرهنگی با یک مدیر قوی می تواند درخواست های منطقی خود را به کرسی بنشاند و به عنوان مثال واکسیناسیون فعالان این حوزه یکی از اقدامات است.

مرادی پور ادامه داد: انتظار دیگر فعالان حوزه گردشگری از وزارتخانه میراث فرهنگی استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه و کسانی که در گود هستند و با مسائل و مشکلات آشنایی دارند است.

وی با بیان اینکه وزیر میراث فرهنگی خلاءهای قانونی که در گردشگری وجود دارد را با همکاری مجلس رفع کند، مطرح کرد: این وزارتخانه باید در ارکان قدرت این موضوع را جا بیندازد که گردشگری می تواند به عنوان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی، از نفوذ خود برای نجات گردشگری استفاده کند

وزیر میراث فرهنگی، از نفوذ خود برای نجات گردشگری استفاده کند