مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-04سياسي

تسلیت سردار سلیمانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی


رییس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی بدین شرح است: کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون هر نفسی طعم مرگ را می چشد سپس به سوی ما بازگشت داده می شوید.

سلام علیکم بما صبرتم خبر رحلت ناگهانی و جانسوز سردار شید اسلام سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، واقعه ای محزن و تألم بار بود و دل همکاران، همرزمان و بازماندگان آن عزیز سفر کرده را دستخوش غم و اندوه نمود.

سرداری بسیجی، مقتدر و هوشمند که در دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی، تلاش و مجاهدت فراوان موجبات اعتلای انقلاب اسلامی و یکپارچگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را فراهم نمود.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان، عروج آن فرمانده دلاور بسیجی، دلیرمرد عاشورایی برادر دکتر سید حسن فیروزآبادی را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معزز و صبور ایشان، بازماندگان، خیل بسیجیان و مردم شریف تسلیت عرض نموده رحمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سردار سلیمانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

تسلیت سردار سلیمانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی