مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-04سياسي

برگزاری رزمایش «خزر- مبارزه با تروریسم 2021» در قزاقستان


مرحله عملیاتی رزمایش مشترک ضد تروریستی «خزر - مبارزه با تروریسم 2021» در شهر «آکتائو» قزاقستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مرحله عملیاتی رزمایش مشترک ضد تروریستی خزر - مبارزه با تروریسم 2021 از سوی کمیته امنیت ملی قزاقستان و مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مستقل همسود و مشارکت نهادهای مربوطه کشورهای عضو این سازمان در شهر آکتائو قزاقستان برگزار شد.

این رزمایش مشترک ضد تروریستی کشورهای مستقل همسود با هدف مقابله مشترک علیه تهدیدات و چالش های تروریستی و با حضور ساختارهای نظامی و امنیتی ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان در دو مرحله صورت گرفت.

در مرحله اول رزمایش اقدامات مربوط به مطالعات وضعیت موضوعات مورد علاقه عملیاتی صورت گرفت که در نتیجه آن همه اعضای گروه های تروریستی شناسایی و بازداشت شدند.

اقدامات تروریستی که قرار بود انجام دهند، خنثی، ارتباط بین گروه های مربوطه شناسایی و سلاح و تجهیزات آنها کشف و مصادره شدند.

همچنین روش های تعامل و همکاری های بین واحدهای امنیتی و انتظامی کشورهای عضو در زمینه انجام اقدامات عملیاتی و جستجویی در جهت شناسایی و خنثی سازی عوامل اقدامات تروریستی در تاسیسات زیرساخت های دریایی و صنعت نفت و گاز کشورهای مستقل همسود انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش «خزر- مبارزه با تروریسم 2021» در قزاقستان

برگزاری رزمایش «خزر- مبارزه با تروریسم 2021» در قزاقستان