مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-04پزشكي

ارائه خدمات اورژانس مامایی به مادران کرونایی در بیمارستان ام البنین(س)


رییس بیمارستان ام البنین از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این مرکز درمانی به مادران بارداری که نیاز به خدمات اورژانسی مامایی داشته باشند ارائه خدمت می کند و اگر بعد از بستری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر فریده اخلاقی اظهار کرد: بیمارستان ام البنین به مادران بارداری که نیاز به خدمات اورژانسی مامایی داشته باشند ارائه خدمت می کند و اگر بعد از بستری، علایم ابتلا به کرونا مشخص شد در اتاق ایزوله جدا از سایر مادران بستری می شوند.

رییس بیمارستان ام البنین با اشاره به اینکه مادرانی که از ابتدای ورود علایم حاد تنفسی داشته باشند به بیمارستان امام رضا(ع) ارجاع داده می شوند، گفت: اگر شرایط بیمارستان امام رضا(ع) به نحوی بود که امکان بستری بیمار را نداشت، بیمار در این مرکز و در اتاق ایزوله نگهداری و مراقبت می شود.

وی ادامه داد: مادرانی که در ابتدای پذیرش بدون علایم بوده و نیاز به خدمات اورژانسی مامایی مانند سزارین و یا زایمان طبیعی داشته باشند، در صورت مثبت شدن تست آنها، بعد از ارائه خدمت جدای از سایرین بستری می شوند و در اتاق ویژه زایشگاه مورد مراقبت قرار می گیرند.

اخلاقی با بیان اینکه در برخی از موارد جان مادر و جنین در خطر است به همین دلیل خدمات در این مرکز درمانی ارایه می شود، گفت: بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات اورژانس مامایی به مادران کرونایی در بیمارستان ام البنین(س)

ارائه خدمات اورژانس مامایی به مادران کرونایی در بیمارستان ام البنین(س)