مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-04سياسي

توزیع 14 هزار بسته معیشتی طی رزمایش شمیم حسینی در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: این رزمایش همراه با توزیع 14 هزار بسته معیشتی با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت وگویی اظهار کرد: حدود 70 درصد نیات موقوفات مازندران برای عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه های محرم و صفر است و در این ایام برنامه های مختلفی در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش صورت می گیرد.

وی از اجرای رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و افزود: این رزمایش با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران زمان برگزاری رزمایش شمیم حسینی را فردا یکشنبه 14 شهریورماه اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه با حضور مسؤولان استانی و به صورت ویدئوکنفرانس با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می شود.

حیدری از توزیع 14 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات و کمک های خیرین در رزمایش شمیم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: بخشی از این بسته ها توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های مازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 14 هزار بسته معیشتی طی رزمایش شمیم حسینی در مازندران

توزیع 14 هزار بسته معیشتی طی رزمایش شمیم حسینی در مازندران