مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-04اقتصادي

جرم 6 کارمند شهرداری باقرشهر برای ساخت وساز غیرمجاز محرز شده است


معاون قضایی دادگاه کهریزک با تاکید بر حفظ اعتماد مردم به دستگاه قضایی گفت: جرم 6 کارمند شهرداری باقرشهر برای تسهیل در امور ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان محرز شده است.

- ، با بیان اینکه مطابق با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه محوطه سازی و یا احداث بنا در زمین های کشاورزی که موجب تغییر شکل کاربری این زمین ها شود ممنوع است اظهار داشت: مرتکبین در صورت بی توجهی به اخطار در مرحله اول ضمن تخریب بنا به جریمه یک تا سه برابری ارزش زمین محکوم و چنانچه مجدداً اقدام به ساخت وساز کنند مجازات حبس 6 ماه تا 2 سال را متحمل خواهند شد.

معاون قضایی دادگاه کهریزک به مالکان زمین های کشاورزی و باغات توصیه کرد پیش از اخذ مجوز از اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی از هرگونه ساخت وساز و تغییر کاربری اراضی خودداری کنند چرا که دستگاه قضایی بر اساس صیانت از حقوق عامه بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

ساری با اشاره به اینکه برای ساخت و سازها قطعاً دستور و موافقت مسئولان مربوطه ضروری است گفت: در این زمینه با افرادی که برای ساخت و ساز غیر مجاز مماشات می کنند به شدت برخورد خواهد شد و در همین راستا اتهام 6 تن از کارمندان شهرداری باقرشهر که برای تسهیل در امور ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان تحرکاتی را انجام داده اند محرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم 6 کارمند شهرداری باقرشهر برای ساخت وساز غیرمجاز محرز شده است

جرم 6 کارمند شهرداری باقرشهر برای ساخت وساز غیرمجاز محرز شده است