مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-04سياسي

مدرسه قانون و قانون گذاری برگزار می شود


دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این دوره آموزشی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه 16 شهریور تا هفتم مهر ماه امسال با تدریس اساتید برجسته حقوق عمومی و حقوق اساسی برگزار خواهد شد.

مبانی فقهی – حقوقی نظام قانون گذاری در جمهوری اسلامی با تدریس آیت الله عباس کعبی و علی بهادری جهرمی، نظارت شرعی بر قوانین و مقررات با تدریس آیت الله محمدعلی مدرسی یزدی و محمدعلی فراهانی، آسیب شناسی فرایند قانون گذاری مبتنی بر سیاست های کلی نظام قانون گذاری با تدریس عباس کدخدایی و سید حجت اله علم الهدی، آشنایی با پایگاه و نرم افزارهای مربوط به اسناد حقوقی و قانونی با تدریس محمدرضا اصغری و معناشناسی و روش شناسی تنقیح قوانین و مقررات با تدریس مهدی مهدی زاده از جمله موضوعات این دوره آموزشی است.

اصول و فنون قانون گذاری توسط باقر انصاری، تفسیر قانون توسط محمد بهادری جهرمی، نظام حقوقی حاکم بر فرایند قانون گذاری با تدریس سید مجتبی حسینی پور و محمدهادی راجی، دادرسی اساسی بر مصوبات مجلس شورای اسلامی توسط محمد ابوالحسنی و هادی طحان نظیف، نظارت بر مقررات با تدریس ابوالفضل درویشوند و جایگاه صلاحیت های مراجع واضع هنجار و سلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه قانون و قانون گذاری برگزار می شود

مدرسه قانون و قانون گذاری برگزار می شود