مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-04سياسي

انتخاب استاندار اصفهان در دست بررسی است/ استاندار باید دید ملی داشته باشد


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخاب استاندار اصفهان جلساتی با علما و مجمع نمایندگان استان داشته ایم و امیدوار هستیم شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در در استان باشیم.

محمودی ادامه داد: روز چهارشنبه جلسه با مجمع نمایندگان استان اصفهان در زمینه انتخاب استاندار برگزار شد که بیشتر بر روی شاخصه ها بحث و تبادل نظر شد و قرار است در هفته جاری دوباره جلسه ای در این باره برگزار شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصفهان جزو استان های بزرگ است اما بی توجهی های بسیاری به آن شده است، اضافه کرد: اصفهان به جای پیشرفت عقب گرد داشته است و استانداری که برای اصفهان مشخص می شود نباید تنها استاندار شهر اصفهان باشد باید دید ملی و استانی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به دانشگاه دولتی شهرضا بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی به دلیل کمبود دانشجو ادغام دانشگاه ها انجام شد، در صحبتی که با دبیر شورای انقلاب فرهنگی شد، گفت که دانشگاه آزاد و پیام نور هم قرار است ادغام شود و این کار از دانشگاه دولتی آغاز شد تا هزینه ها کمتر شود و رشد دانشگاه ها بالاتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب استاندار اصفهان در دست بررسی است/ استاندار باید دید ملی داشته باشد

انتخاب استاندار اصفهان در دست بررسی است/ استاندار باید دید ملی داشته باشد