مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-04اقتصادي

نگهبانی از بانک بدون بیمه و حداقل های قانون کار/ دستمزد روزانه فقط 85 هزار تومان


برخی نگهبانان مسلح بانک ها در تماس با خبرگزاری فارس از عدم رعایت قانون کار توسط شرکت های تأمین نیرو خبر دادند و گفتند دستمزد روزانه ما فقط 85 هزار تومان است.

- یک نگهبان مسلح بانک ها در تماس با خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه نام وی فاش نشود، گفت: ما در کشور حدود 3 هزار نفر نگهبان مسلح بانک و مأمور حمل پول بانکی در بانکهای خصوصی و دولتی هستیم که همگی زیرنظر شرکت های تأمین نیرو خدمت می کنیم، اما این شرکت ها به بهانه اینکه بانک ها حقوق کامل نمی دهند، ما را از بیمه کردن محروم کرده و از اجرای قانون کار خودداری می کنند.

وی گفت: شرکت های تأمین نیرو علی رغم حساس بودن شغل ما و در دست داشتن سلاح جنگی در ازای روزهای حضور فقط 85 هزار تومان می پردازد، بدون اینکه ما را تحت پوشش حق مسکن، حق اولاد و سایر امکانات رفاهی قرار دهند.

این نگهبان بانک گفت: ما با وجود اینکه از سوی پلیس پیشگیری دوره های مخصوص مقابله با پیشگیری از جرم می بینیم و آموزش استفاده از سلاح داریم، اما متأسفانه با وجود حساس بودن شغل ما کسی توجهی نمی کند و شرکت های تأمین نیرو حداکثر به ما ماهی یک میلیون و 600 تا 1.

7 میلیون تومان می پردازند، زیرا در هر ماه روزهای جمعه و یا روزهای مناسبتی بانک ها تعطیل هستند و در ایام کرونا هم که 10 روز بانک تعطیل بود، حتی یک ریال حقوق نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهبانی از بانک بدون بیمه و حداقل های قانون کار/ دستمزد روزانه فقط 85 هزار تومان

نگهبانی از بانک بدون بیمه و حداقل های قانون کار/ دستمزد روزانه فقط 85 هزار تومان