مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-04سياسي

دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با وزیر دفاع


سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر جدید دفاع دیدار و گفت وگو کرد.

- سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر جدید دفاع دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، در این دیدار سرلشکر حسین سلامی با اظهار خرسندی از انتخاب شایسته امیر آشتیانی به سمت وزیر دفاع و تاکید بر تلاش ارزنده نیروهای مسلح بر تولید قدرت و ارتقاء بنیه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران از هیچ حربه و ترفندی برای فشار بر نظام اسلامی و ملت ایران فروگذار نکرده اند و به رغم ناتوانی های خود در طول 4 دهه اخیر، همچنان بر دشمنی و کینه توزی های خود اصرار دارند و هر روز این دشمنی های عمیق را با پیچیدگی ها و ترفندهای خاص رونمایی می کنند که ضروری است با هوشمندی و بصیرت کامل با آن مقابله شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با تاکید بر تلاش های همه جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: بر این باوریم که با رویکرد جهادی و انقلابی در امتداد تلاش های تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت های تعیین کننده خود را برای تعمیق و توسعه توانمندی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با وزیر دفاع

دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با وزیر دفاع