مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-04اقتصادي

بیش از 280 تشکل تعاون روستایی در کرمانشاه فعال است


مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به عضویت بیش از 200هزار نفر در مجموعه تعاون روستایی کرمانشاه گفت: بیش از 280 تشکل تعاون روستایی در کرمانشاه فعال است.

- ، ایرج صفایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مجازی اظهار کرد: در مجموعه تعاون روستایی استان کرمانشاه از ابتدای سال 1400 تا کنون نزدیک به 400 شغل مستقیم ایجاد کرده ایم که اگر شغل غیرمستقیم ایجاد شده را هم حساب کنیم مجموع اشتغالزایی تعاون و روستایی استان کرمانشاه به 700 شغل می رسد.

وی با تشریح محاسن روستا بازارها، در حمایت و ایجاد انگیزه در کشاورزان، افزود: سال گذشته روستا بازار شهرستان صحنه به بهره برداری رسید و با توجه به استقبال از این روستا بازار و مشخص شدن تأثیرات مثبت روستا بازارها در نظر داریم تا پایان سال 1400، پنج روستا بازار دیگر در استان کرمانشاه و در شهرستان های کرمانشاه، پاوه، اسلام آبادغرب، روانسر و جوانرود افتتاح کنیم.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت همیشگی تعاون روستایی از کشاورزان، تصریح کرد: میزان تعهد خرید محصولات تعاونی روستایی استان کرمانشاه در سال گذشته را 147 هزار تن بود که در راستای حمایت از کشاورزان و با توافق صورت گرفته توانستیم 282 هزار تن خرید تضمینی و توافقی محصولات را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 280 تشکل تعاون روستایی در کرمانشاه فعال است

بیش از 280 تشکل تعاون روستایی در کرمانشاه فعال است