مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-04اجتماعي

صدور گواهی «احراز سکونت» در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه ممنوع شد


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از امروز، 13 شهریورماه گواهی احراز سکونت برای خودروهای نوشماره فقط در شرکت های سازنده و نمایندگی های فروش خودرو صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه، از ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 صبح در تمام وضعیت ها کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: خروج خودروهای بومی از شهرستان های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های نارنجی و قرمز ممنوع  است، به جزء برای خودروهایی که مجوز ترددی را دارند.

وی ادامه داد: صدور مجوز برابر ابلاغیه که داده اند فقط برای سه دسته است، بیمارانی که ضرورت دارد با ارائه مدارک پزشکی به شهر مورد نظر بروند، در خصوص اظهارنامه و ابلاغیه دادگستری و همچنین مامورت ادارای اجازه تردد دارند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که مجوز تردد دارند و با عبور از حوزه دوربین ها جریمه می شوند، چند روزی زمان می برد که روی خلافی خوردو اضافه شود که در این مدت نیاز است برای اعتراض اصل برگ مجوز را به همراه مدارک مالکیتی و هویتی مالک جهت طرح در کمیسیون ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی «احراز سکونت» در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه ممنوع شد

صدور گواهی «احراز سکونت» در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه ممنوع شد