مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-04اقتصادي

وعده مدیرکل تعاون گیلان بر پیگیری تضییع حقوق کارگران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به وجود نقص در قوانین حوزه کارگری، گفت: حقوق تضییع شده کارگران را پیگیری می کنیم.

- ، عباس علیزاده ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از سه رکن فعالیت اقتصادی مربوط به بخش تعاون است، گفت: متأسفانه سهم اقتصاد تعاونی در کشور پررنگ نیست و آمار فعلی در کشور 5 درصد و در گیلان این عدد 11 درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه بزرگترین کارتل های دنیا در قالب ماهیت حقوقی تعاونی فعالیت می کنند، بیان کرد: دو هزار و 418 شرکت تعاونی با 199 هزار عضو و 32 هزار شغل مستقیم در حوزه تعاونی های استان فعالیت می کنند.

وی افزود: در سال گذشته و چهار ماهه نخست امسال با وجود محدودیت های اقتصادی، 78 شرکت تعاونی با 497 فرصت شغلی جدید در گیلان ایجاد شد.

علیزاده با بیان اینکه محصول تعاونی های گیلان در سال گذشته به مبلغ 46 میلیون دلار به مقصد کشورهای اروپایی و آسیایی صادر شده است، افزود: میزان صادرات امسال هفت میلیون و 800 هزار دلار بوده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای مدیران و اعضای تعاونی در سال گذشته، تصریح کرد: این آموزش ها به سمت کیفی شدن پیش می رود و بخشی از آموزش ها نیز به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مدیرکل تعاون گیلان بر پیگیری تضییع حقوق کارگران

وعده مدیرکل تعاون گیلان بر پیگیری تضییع حقوق کارگران