مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-04اقتصادي

اقتصاد تعاونی گیلان بیش از میانگین کشوری است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه سهم اقتصاد تعاونی به صورت پررنگ در کشور نمایان نشده است، گفت: تنها شش درصد سهم اقتصاد تعاونی در کشور ایجاد شده است البته سهم گیلان در اقتصاد تعاونی بیش از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس علیزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به آغاز هفته تعاون و تشریح فعالیت تعاونی ها در گیلان اظهار کرد: تعاونی یکی از سه رکن فعالیت اقتصادی کشور علاوه بر اقتصاد دولتی و خصوصی است به طوری که سهم اقتصاد 25 درصدی کشور در این حوزه دیده می شود.

وی با بیان اینکه سهم اقتصاد تعاونی به صورت پررنگ در کشور نمایان نشده است، گفت: تنها شش درصد سهم اقتصاد تعاونی در کشور ایجاد شده است البته سهم گیلان در اقتصاد تعاونی بیش از میانگین کشوری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با تأکید بر اینکه 12 درصد از مردم جهان در حوزه شرکت های تعاونی فعال هست، افزود: گیلان دو هزار و 418 تعاونی با 199 هزار عضو فعال هستند و اگر شرکت تعاونی سهام عدالت را اضافه کنیم بیش از دو میلیون عضو فعال ثبت شده است.

علیزاده با اشاره به تعاونی ها در بخش های مسکن، مصرف، صنعتی و صنایع دستی و فرش و دیگر فعالیت ها گفت: در سال گذشته باو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد تعاونی گیلان بیش از میانگین کشوری است

اقتصاد تعاونی گیلان بیش از میانگین کشوری است