مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-04اقتصادي

کاهش مراجعین سرپایی فوتی ها و بستری های کرونایی در استان تهران


استاندار تهران از کاهش با شیب ملایم مراجعین سرپایی، میزان بستری ها و فوتی های کرونایی در استان تهران نسبت به هفته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی در استان تهران اظهار داشت: مراجعین سرپایی، میزان بستری ها و فوتی ها نسبت به هفته گذشته با شیب ملایم کاهش پیدا کرده است.

استاندار تهران افزود: با توجه به اقدامات و راهنمایی سامانه 6070 و میزان تزریق واکسن در استان تهران شرایط قدری بهتر شده است.

محسنی بندپی بیان داشت: تا دیروز جمعه 12 شهریور ماه 1400 میزان 5 میلیون و 30 هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق شده که 3 میلیون و 430 هزار دوز اول و یک میلیون و 600 هزار نفر نیز دوز اول و دوم را دریافت کردند.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به گسترش مراکز تجمیعی واکسن و با توجه به اینکه بیش از 6 میلیون دوز وارد کشور شده، اعلام شده طبق ظرفیتی که استان ها بتوانند تزریق کنند، سهمیه اختصاص پیدا می کند.

استاندار تهران عنوان داشت: بر اساس ظرفیت های اعلام شده برای تزریق واکسن استان تهران ظرفیت تزریق روزانه 200 هزار دوز واکسن را دارد که نشان دهنده تمهیدات و اقدامات مناسب در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مراجعین سرپایی فوتی ها و بستری های کرونایی در استان تهران

کاهش مراجعین سرپایی فوتی ها و بستری های کرونایی در استان تهران