مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-04اقتصادي

پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون گلستان


مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان گفت: از سال گذشته تاکنون مجموعاً 6 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک در استان پرداخت شده است.

- ایسنا/گلستان مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان گفت: از سال گذشته تاکنون مجموعاً 6 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک در استان پرداخت شده است.

محمدرضا شریفی شنبه (شنبه 13 شهریورماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک تخصصی توسعه ای و حمایتی بخش تعاون فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی این بانک توزیع منابع دولتی است، افزود: در این بانک 70 درصد تسهیلات در بخش تعاون و 30 درصد در سایر بخش ها پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان با اشاره به اینکه نرخ پرداخت تسهیلات از 4 تا 18 درصد نسبت به میانگین حساب متفاوت است، تصریح کرد: در بین مدیریت شعب بانک توسعه تعاون، رتبه پنجم کشور را داریم.

شریفی گفت: از سال گذشته تاکنون از محل بند الف تبصره 18، 700 میلیارد ریال، اشتغال پایدار روستایی 110 میلیارد ریال، رونق تولید 371 میلیارد ریال و ازدواج جوانان 291 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده توسط این بانک، گفت: 500 میلیارد ریال برای ساخت، تعمیر و معیشت سیل زدگان به مردم استان پرداخت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون گلستان

پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون گلستان