مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-04سياسي

اجرای 1148 مراسم در دهه اول محرم/آمادگی برپایی 10 موکب اربعین


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اجرای 1148 مراسم در دهه اول محرم گفت: در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا 10 موکب برای خدمت به زائران اربعین حسینی در ایران و عراق برپا خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اجرای 1148 مراسم در دهه اول محرم گفت: در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا 10 موکب برای خدمت به زائران اربعین حسینی در ایران و عراق برپا خواهد شد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده در نشست خبری طرح شمیم حسینی که امروز، 13 شهریور ماه، برگزار شد، با اشاره به جزییات این طرح اظهار کرد: طرح بصیرت عاشورایی با هدف اجرای امینانه موقوفات مرتبط با نیات محرم و صفر همه ساله از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در حال برگزاری است.

این طرح نیز امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ابتدای محرم آغاز و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا 1148 مراسم در دهه اول محرم در 80 بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار شد که از جمله این مراسمات می توان به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در راستای بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) در 23 بقعه و برگزاری مراسم گرامی داشت حضرت قاسم(ع) با عنوان احلی من العسل در 13 بقعه متبرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1148 مراسم در دهه اول محرم/آمادگی برپایی 10 موکب اربعین

اجرای 1148 مراسم در دهه اول محرم/آمادگی برپایی 10 موکب اربعین