مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-04اقتصادي

برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز نگرانیم


سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: به طور قطع با کاهش دمای هوا، کسری آب شرب اصفهان بزرگ خود به خود برطرف می شود، اما اگر بارندگی نداشته باشیم و به ظرفیت سد زاینده رود اضافه نشود چه بسا در تامین آب شرب اصفهانی ها در پاییز نیز به مشکل برخواهیم خورد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: به طور قطع با کاهش دمای هوا، کسری آب شرب اصفهان بزرگ خود به خود برطرف می شود، اما اگر بارندگی نداشته باشیم و به ظرفیت سد زاینده رود اضافه نشود چه بسا در تامین آب شرب اصفهانی ها در پاییز نیز به مشکل برخواهیم خورد.

مهرداد خورسندی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت تامین آب شرب در اصفهان، اظهار کرد: تامین آب شرب اصفهان پایدار شده و تنها در برخی مناطق تماس ها مربوط به افت فشار آب است و قطعی آب به دلیل خرابی و یا شکستگی لوله بوده که در مدت یکی دو ساعت مشکل برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط تامین آب در استان عادی است، گفت: هر چند آبرسانی سیار در برخی از مناطق اصفهان بزرگ همچون روستاهای مهردشت و .

انجام می شود، اما طی 10 روز گذشته در شهر اصفهان آبرسانی سیار نداشته ایم.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان درباره پیش بینی پاییز بسیار کم بارش برای اصفهان و ذخیره 20 درصدی سد زاینده رود و نگرانی بابت تامین آب شرب اصفهان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز نگرانیم

برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز نگرانیم