مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-04اقتصادي

استاندار: بیش از 5 میلیون دُز واکسن کرونا در تهران تزریق شده است


وی با اشاره به اینکه با توجه به گسترش مراکز تجمیعی تزریق واکسن، و اعلام وزیر بهداشت که شمار زیادی واکسن وارد شده است، گفت که بیش از 6 میلیون دُز واکسن واردات صورت گرفته است.

- وی با اشاره به اینکه با توجه به گسترش مراکز تجمیعی تزریق واکسن، و اعلام وزیر بهداشت که شمار زیادی واکسن وارد شده است، گفت که بیش از 6 میلیون دُز واکسن واردات صورت گرفته است.

استاندار تهران اعلام کرد که تا روز گذشته (12شهریورماه) پنج میلیون و 30 هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی استان تهران به شهروندان تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه ستاد کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد کاهش بستری و شیب ملایم نسبت به هفته قبل هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات و راهنمایی از طریق سامانه 6070 اطلاع رسانی، و میزان تزریق واکسن در استان تهران کمی بهتر شده است، اذعان داشت: تا روز گذشته سه میلیون و 450 هزار نفر از شهروندان استان دُز نخست و یک میلیون و 600 هزار نفر دُز دوم واکسن های خود را دریافت کرده اند.

آمادگی تزریق روزانه 200 هزار دُز واکسن در استان تهران فراهم است وی با اشاره به اینکه با توجه به گسترش مراکز تجمیعی تزریق واکسن، و اعلام وزیر بهداشت که شمار زیادی واکسن وارد شده است، گفت که بیش از 6 میلیون دُز واکسن وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: بیش از 5 میلیون دُز واکسن کرونا در تهران تزریق شده است

استاندار: بیش از 5 میلیون دُز واکسن کرونا در تهران تزریق شده است