مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-04اقتصادي

440 میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 440 میلیارد تومان منابع اعتباری برای توسعه و تعریض بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 440 میلیارد تومان منابع اعتباری برای توسعه و تعریض بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه خواهد شد.

محبوب حیدری 13 شهریورماه در جریان بازدید از روند تعریض و احداث بزرگراه اردبیل – سرچم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری بانک عامل 400 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تأمین خواهد شد تا احداث این مسیر ارتباطی اصلی استان به مرکز کشور سرعت بیشتری بگیرد.

وی طول این مسیر را 178 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در چهار قطعه عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است که در مجموع امیدواریم با بهره برداری از قطعات مختلف شاهد افتتاح این بزرگراه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: از 178 کیلومتر طول مسیر اردبیل – سرچم 135 کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجراست که با تأمین منابع مورد نیاز، احداث این مسیر سرعت می گیرد.

حیدری افزود: امسال برای این محور 40 میلیارد تومان اعتبار از ردیف ملی و 400 میلیارد تومان منابع از بانک های عامل در نظر گرفته شده تا با هزینه کرد آن بتوان احداث این مسیر را سرعت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه می شود

440 میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه می شود