مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-04سياسي

9 شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز قرار دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه 9 شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز هستند، گفت: نباید به علت روند کاهشی کرونا اجرای پروتکل های بهداشتی کمرنگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه اکنون کشور دارای 240 شهرستان با وضعیت قرمز، 144 شهرستان با وضعیت نارنجی و 58 شهرستان با وضعیت زرد است، گفت: استان کرمان هم در رنگبندی جدید دارای 9 شهرستان (قلعه گنج، منوجان، بم، بافت، کرمان، بردسیر، سیرجان، زرند و شهربابک) در وضعیت پرخطر قرمز و 9 شهرستان (ریگان، نرماشیر، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، جیرفت، ارزوییه، رفسنجان و کوهبنان) در وضعیت نارنجی و 5 شهرستان (رودبار، فهرج، رابر، راور و انار) در وضعیت زرد است.

بصیری با ابراز خرسندی از اینکه شاهد روند نزولی کرونا در استان هستیم، اظهار کرد: باید از تمام مسئولین در شهرستان هایی که وارد وضعیت زرد شده اند تشکر کنیم و تغییر وضعیت سیرجان از نارنجی به قرمز نشان دهنده شکننده بودن شرایط است که لازمه آن مراقبت بیشتر است و نباید باعث عادی انگاری شود.

وی در مورد فرم های تردد بین شهری گفت: فرم های جدید در ستاد ملی برای مجوز تردد بین شهری طراحی شده است که از این به بعد فرمانداری ها طبق فرم های جدید باید مجوز تردد صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز قرار دارند

9 شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز قرار دارند