مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-04سياسي

انتشار اخبار جدید درباره پرونده میراث فرهنگی قزوین پس از حدود 3 سال


کیفرخواست 18 نفر از متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین مبنی بر تخلفات گسترده مالی صورت گرفته صادر شد.

- ایسنا/قزوین کیفرخواست 18 نفر از متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین مبنی بر تخلفات گسترده مالی صورت گرفته صادر شد.

8 دی 1397 خبر دستگیری مدیرکل وقت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین به همراه 2 تن از معاونین وی در فضای مجازی منتشر شد؛ خبری که در ساعات اولیه کسی مسئولیت آن را نمی پذیرفت و سرانجام استاندار وقت قزوین در مصاحبه با ایسنا خبر را تأیید کرد اما همچنان درباره جزییات ماجرا خبری در دست نبود، سکوت دستگاه قضا تا بعدازظهر 8 دی ادامه داشت تا اینکه محمد قاسمی دادستان قزوین اعلام کرد : حسب گزارش واصله از سوی مراجع نظارتی، اسناد و مدارک ارائه شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده برخی از مسئولان این اداره کل تحت تعقیب قرارگرفته و صبح امروز به دادسرای قزوین احضار شدند.

مسئولان این اداره کل به دلیل اتهاماتی همچون اختلاس، ارتشا، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل اسناد دولتی و تضییع حقوق عمومی و دولتی از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفتند.

در پی این ماجرا برخی اماکن زیر نظر میراث فرهنگی قزوین از جمله خانه تاریخی زعیم، کتاب سرای مینوی خرد و هتل خانه بهروزی به دلایلی که عنوان شد تخلیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخبار جدید درباره پرونده میراث فرهنگی قزوین پس از حدود 3 سال

انتشار اخبار جدید درباره پرونده میراث فرهنگی قزوین پس از حدود 3 سال