مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-04سياسي

درمانگاه تخصصی سپاه در شهرستان محروم سمیرم افتتاح شد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: درمانگاه تخصصی شهید پیرمرادیان در مرکز شهر سمیرم به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به بیماران سرپایی است و راه اندازی این مرکز درمانی در شهر سمیرم کمک بسزایی به بیمارستان سیدالشهدا کرده و بیماران .

- سردار مجتبی فدا در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی شهید پیرمرادیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بخشی از امکانات و تجهیزات موردنیاز شهرستان را به این درمانگاه آوردیم تا نیاز نباشد مردم برای درمان و پیگیری معالجات به مرکز استان مراجعه کنند و امیدواریم بتوانیم باهمت و تلاش مسؤولان گام های مؤثر دیگری در امر خدمت رسانی که وظیفه بسیج و سپاه هست به همه آحاد مختلف مردم برداریم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: درمانگاه تخصصی شهید پیرمرادیان در مرکز شهر سمیرم  به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به بیماران سرپایی است و راه اندازی این مرکز درمانی در شهر سمیرم کمک بسزایی به بیمارستان سیدالشهدا کرده و  بیماران سرپایی دیگر به بیمارستان مراجعه نمی کنند.

 وی بیان کرد: این درمانگاه با بیش از ده تخصص و انواع تجهیزات به روز و تخصصی آماده  ارائه خدمات به بیماران است که درمانگاه عمومی این مرکز به صورت شبانه روزی به بیماران سرپایی خدمات ارائه می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تخصصی سپاه در شهرستان محروم سمیرم افتتاح شد

درمانگاه تخصصی سپاه در شهرستان محروم سمیرم افتتاح شد