مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-04سياسي

اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند، گفت: فرد دارای اخلاق خوب عمر زیادی می کند و روزی زیادی دارد.

- ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در جلسه مسئولان نمایندگی ولی فقیه استان ها در سپاه که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد با بیان اینکه عمده آیات قرآن در راستای تصحیح و تقویت عقاید و ارتقای اخلاق است، اظهار داشت: 600 آیه قرآن نیز آیت الاحکام است که مراجع تقلید از آنها برای احکام فقهی مورد استفاده قرار می دهند.

وی با بیان اینکه ایمان، اخلاق و عمل صالح انسان را به کمال می رساند، اضافه کرد: اعتقادات زیربنای حرکت انسان است و اگر کسی در مسیر دین با فدای جانش محکم می ایستد زیربنای او ایمان در حد اعلا است که اسم آن را یقین گذاشته اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن یکی از دلایل انتخاب ائمه (ع) یقین دائمی است، ابراز داشت: برای رسیدن به یقین دائمی باید هر فردی تفکر، تهذب و توسل داشته باشد.

وی با بیان اینکه کار خیر آن زمانی که به عادت شود تأثیرگذار است، ادامه داد: در مقابل کار بد نیز به همین روش تأثیرگذار است، از این رو ضروری است که توجه کنیم چه رفتاری در وجود ما به عادت تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند

اخلاق خوب شهرها را آباد و بدی ها را ذوب می کند