مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-04اجتماعي

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در ملایر با توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در ملایربا توزیع یک هزار بسته در اواخر شهریورماه خبر داد.

- پژمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی با هدف تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برای نهمین سال است که اجرا می شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز این طرح پایان شهریورماه انجام خواهد شد گفت: قرار است یک هزار بسته نوشت افزار و کیف شامل 500 بسته برای دانش آموزان دوره ابتدایی و 500 بسته برای دانش آموزان دوره متوسطه توزیع شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: برای ایبن تعداد بسته 280 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده که از محل نیت مرحوم شادروان سیف الدوله خواهد بود.

وی با بیان اینکه این بسته ها قبل از مهرماه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود تصیح کرد: شناسایی دانش آموزان نیازمند با همکاری آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

جعفری ارزش هر بسته مهر تحصیلی را 300 هزار تومان برشمرد و گفت: سال گذشته  نیز حدود 3 هزار بسته مهر تحصیلی در اختیار دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان قرار گرفت .

انتهای پیام/89013


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در ملایر با توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در ملایر با توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر