مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-04سياسي

تسلیت دریادار ایرانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی


امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی پیامی درگذشت سردار سرلشکر سیدحسن فیروز آبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن پیام به این شرح است: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) درگذشت سردار سرافراز و مجاهد نستوه انقلاب و ولایتمدار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح موجب تأثر و تألم فراوان شد، ایشان نماد صبر و شکیبایی، هوشیاری و هوشمندی سیاسی و تهدیدشناسی و یک بسیجی واقعی بود که همه داشته های خود را صرف مسیر اسلام، دفاع از انقلاب اسلامی و ولایتمداری کرد.

قطع به یقین تلاش های دلسوزانه، مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تأثیرگذار این فرمانده عالی قدر نظام و انقلاب در سالیان مدید خدمت در مسئولیت های مهم و راهبردی و اعتلای امنیت و اقتدار ملی از مصادیق حسنه جاریه و باقیات صالحات بوده که نزد خداوند متعال مأجور است.

ضایعه این واقعه دردناک را به محضر مقتدایمان مقام عظمای ولایت، فرماندهی معظم و معزز کل قوا مدظله العالی بیت مکرم ایشان، عموم ملت قدرشناس ایران اسلامی، آحاد فرماندهان و کارکنان جان برکف و ایثارگر نیروهای مسلح تسلیت و تعزیت عرض نموده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت دریادار ایرانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

تسلیت دریادار ایرانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی