مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-04اقتصادي

ثبت بیش از 245 میلیون تردد در جاده های مازندران


رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از 245 میلیون مورد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 11 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محسن هاشمی اظهار داشت: میزان کل تردد در محورهای برون شهری استان طی مرداد ماه سال جاری در حدود 43 میلیون و 910 هزار تردد بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن ( تیر ماه 1400) در حدود 18 درصد کاهش داشته است که دلیل عمده آن اعمال محدودیت های تردد به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا بوده است.

وی ادامه داد: میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور طی مرداد ماه سال جاری در مقایسه با تیر ماه حدود 27 درصد کاهش داشته و به حدود سه میلیون تردد رسیده است ولی مقایسه پنج ماه نخست سال جاری با دوره مشابه سال قبل حاکی از آن است که تغییرات چندانی در میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی بوجود نیامده است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: در مرداد ماه سال جاری با در نظر گرفتن کل محورهای استان پیک تردد مربوط به روز چهارشنبه ششم مرداد بوده که در این روز بیش از یک میلیون و 600 هزار تردد انجام شده است و در صورتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 245 میلیون تردد در جاده های مازندران

ثبت بیش از 245 میلیون تردد در جاده های مازندران