مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-04سياسي

جزییات کتک خوردن یک عکاس در فرمانداری اراک


حتی اگر فرضا این عکاس مقصر و خاطی بوده باشد، کارمند فرمانداری به هیچ عنوان مجاز به ضرب و شتم نبوده است و قطعا جزییات موضوع را بررسی خواهم کرد.

- در روزهای اخیر اخباری از ضرب و شتم یک خبرنگار در فرمانداری اراک در فضای مجازی منتشر شد که موجی از واکنش ها را به راه انداخت.

عادل عزیزی همان عکاسی است که اخبار کتک خوردنش دست به دست می شود.

او که رییس انجمن عکاسان استان مرکزی است، در تشریح ماوقع به ایسنا گفت: در ایام انتخابات برخی از عکاسان به دلیل تردد شبانه برای تهیه گزارش تصویری در زمان منع ترددهای شبانه جریمه شدند که به جهت حمایت صنفی از اعضای انجمن عکاسان استان، با دکتر بختیاری فرماندار اراک تماس داشتم و مراتب گلایه خود و قول هایی که جهت صدور مجوز برای عکاسان داده شده بود را متذکر شدم و فرماندار نیز اعلام کرد پس از انتخابات طی نامه ای از سوی انجمن این موضوع رسیدگی می شود و با پلیس راهور جهت حل این چالش مکاتبه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به طولانی شدن روند انتخابات و پروسه بازشماری آرا، انجمن 22 تیرماه نامه مذکور را به فرمانداری اراک ارائه کرد، با توجه به گذشت زمان و مراجعه ای که تعدادی از عکاسان برای حل مسئله به فرمانداری داشتند و پاسخی دریافت نکرده بودند، ششم شهریورماه شخصا به فرمانداری مراجعه کردم و پس از ملاقات با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کتک خوردن یک عکاس در فرمانداری اراک

جزییات کتک خوردن یک عکاس در فرمانداری اراک