مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-04سياسي

آیت الله علم الهدی: خدمات سرلشکر فیروزآبادی منحصر به دفاع مقدس نبود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خدمات و اقدامات سرلشکر فیروزآبادی تنها منحصر به دفاع مقدس نبود، بلکه در دوران مبارزه با نظام ستم شاهی از نیروهای فعال و اثرگذار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم فیروزآبادی قبل از پیروزی انقلاب از جوانان فعالی بود که در خدمت مقام معظم رهبری در مشهد جلساتی را برگزار و از محضر رهبری استفاده می کرد و مبارزه با نظام ستم شاهی را در کنار رهبری انجام می داد و فداکاری های زیادی در این عرصه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد مجاهدات این مرحوم در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، به طوری که با توجه به توانمندی و توانایی که در عرصه نظامی داشت، از سوی رهبر معظم انقلاب برای تصدی ستاد فرماندهی کل قوا از جمع رزمندگان دفاع مقدس انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب رهبری درواقع بزرگ ترین نمایه از فداکاری ها و مجاهدت های این سرلشکر بسیجی بود، خاطرنشان کرد: خدمات و اقدامات سرلشکر فیروزآبادی تنها منحصر به دفاع مقدس نبود، بلکه در دوران مبارزه با نظام ستم شاهی از نیروهای فعال و اثرگذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: خدمات سرلشکر فیروزآبادی منحصر به دفاع مقدس نبود

آیت الله علم الهدی: خدمات سرلشکر فیروزآبادی منحصر به دفاع مقدس نبود