مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 12:202021-09-04بين الملل

طالبان یک منطقه در پنجشیر را تصرف کرد


گزارش ها از پنجشیر حاکیست که نیروهای طالبان در بخش های از این ولایت وارد شده و شهرستان عنابه این ولایت را به تصرف خود در آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیمارستان ایتالیایی امرجنسی در کابل اعلام کرده که شب گذشته جنگجویان طالبان به سمت دره پنجشیر پیش روی کرده و به روستای عنابه رسیده اند که یک مرکز درمانی و زایشگاه این نهاد در آنجاست.

این بیمارستان در صفحه توییترش نوشته که جنگ در پنجشیر موجب اخلال در فعالیت آن نشده و گفته که شماری زخمی به مرکز آن در عنابه برده شده است.

امرجنسی نوشته که در روزهای اخیر مردم از روستاهای خود فرار کرده اند و تایید کرده که در چند روز گذشته خطوط ارتباطی در این ولایت مختل بوده است.

پنجشیر آخرین نقطه ای است که هنوز تحت تصرف نیروهای طالبان در نیامده و درگیری های شدیدی میان جنگجویان طالبان و نیروهای موسوم به جبهه مقاومت در این منطقه همچنان در جریان است.

یکی از اعضای طالبان به خبرگزاری رویترز گفته است که این منطقه به تصرف نیروهای این گروه در آمده اما نیروهای مقاومت در دره پنجشیر این موضوع را رد کرده اند.

امرالله صالح، معاون رییس جمهور سابق افغانستان و یکی از رهبران مقاومت شب گذشته خبرهای مربوط به فرار خود از پنجشیر را رد کرد اما در عین حال گفت که وضعیت سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان یک منطقه در پنجشیر را تصرف کرد

طالبان یک منطقه در پنجشیر را تصرف کرد