مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-04اقتصادي

میزان افزایش حقوق کارکنان شرکت های دولتی در سال آینده


سازمان برنامه و بودجه میزان علی الحساب افزایش حقوق کارکنان شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را 10 درصد اعلام کرده است، - سازمان برنامه و بودجه میزان علی الحساب افزایش حقوق کارکنان شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را 10 درصد اعلام کرده است، درصد افزایش حقوق کارکنان دولت حتی به طور علی الحساب هنوز مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشنامه بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت، از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است و آنها مکلفند بودجه پیشنهادی خود را تا حداکثر 20 مهر ماه به این سازمان ارائه دهند.

اما آنچه که در بخشنامه آمده در حوزه حقوق از این حکایت دارد که سازمان برنامه و بودجه تاکید کرده تمامی شرکت های دولتی از جمله شرکت هایی که دارای قوانین و مقررات خاص پرداخت حقوق و مزایا هستند افزایش ضریب ریالی حقوق را به طور علی الحساب 10 درصد در نظر بگیرند که رقم قطعی ضریب باید به تصویب هیات وزیران برسد.

همچنین افزایش حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار علی الحساب 10 درصد لحاظ خواهد شد و رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار می رسد.

طبق این بخشنامه ضریب حقوق اعلامی در بخشنامه بودجه 1401 ابلاغی توسط رییس جمهور ملاک محاسبه و تنظیم نهایی هزینه پرسنلی تمامی شرکت های دولتی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افزایش حقوق کارکنان شرکت های دولتی در سال آینده

میزان افزایش حقوق کارکنان شرکت های دولتی در سال آینده