مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-04دانش

مهلت شرکت تمدید نمی شود


دبیرخانه دومین دوره «جشنواره ملی شعر دانشجویی» با اعلام این که تمدید مهلت شرکت در این جشنواره مقدور نیست، از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور دعوت کرد که تا پایان روز 15 شهریورماه، - دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی شعر دانشجویی با اعلام این که تمدید مهلت شرکت در این جشنواره مقدور نیست، از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور دعوت کرد که تا پایان روز 15 شهریورماه، آثار خود را به صورت اینترنتی به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جشنواره که در دومین دوره خود، در قالب های کلاسیک، نیمایی، سپید و آزاد، ترانه، طنز، شعر ترجمه و پژوهش شعر برگزار می شود، دانشجویان مقطع های مختلف تحصیلی برای به دست آوردن تندیس رودکی رقابت می کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در جشنواره که کلیه مراحل آن به صورت الکترونیکی انجام می شود، به سامانه اینترنتی رویتاب می توانند مراجعه کنند: http://roytab.

ir https://roytab.

ir/ShereDaneshjoei تنها شرط های شرکت در این جشنواره سالانه که به همت اداره کل امور راهبری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می شود، دانشجو بودن صاحب آثار و نیز حائز رتبه نبودن آثار ارسالی در دیگر جشنواره ها اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت تمدید نمی شود

مهلت شرکت تمدید نمی شود