مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-04سياسي

برنامه ریزی مدون برای توسعه متوازن از سوی اعضای شوراها دنبال شود


برنامه ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن و پیگیری رفع مشکلات از مهمترین نکاتی و موضوعاتی است که باید سوی اعضای جدید شورا پیگیری و دنبال شود.

- ، اعضای شورای اسلامی بخش رامجین و امرایی بخشدار این بخش بعد از ظهر شنبه با قدرت الله شمیرانی فرماندار چهارباغ در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

قدرت الله شمیرانی با تبریک به منتخبین مردم در شورای بخش رامجین، اظهار کرد: شما راه جدیدی را آغاز کرده اید که نیازمند تلاش مضاعف است، بنابراین اولین اصلی را که همه اعضا شورا باید به آن توجه کنند و سرلوحه کارشان قرار دهند انسجام، وحدت، همگرایی و هم پوشانی است که لازمه کار شوراست.

فرماندار چهارباغ با اشاره به جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار شورای اسلامی بخش رامجین در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم تصریح کرد: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح مدیریت مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائل و معضلات مهم و دوری جستن از مسائل حاشیه ای، برنامه ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن و پیگیری رفع مشکلات از مهمترین نکاتی و موضوعاتی است که باید سوی اعضای جدید شورا پیگیری و دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی مدون برای توسعه متوازن از سوی اعضای شوراها دنبال شود

برنامه ریزی مدون برای توسعه متوازن از سوی اعضای شوراها دنبال شود